tisdag 4 december 2007

Mest stickat på sista tiden...



Har inte sytt så mycket på sista tiden, har mest suttit i soffan på kvällarna och stickat och virkat. Inget klart för uppvisning här ännu. Idag började jag faktiskt sy på ett par mysiga velour-mudd-pös-brallor till mig själv som jag tror kan bli riktigt bra. Inte klara för uppvisning de ännu heller. Sen ligger några juldukar från Myrorna och väntar på att bli julklänningar... Känns som att jag har ganska många projekt på gång och inget blir liksom klart då. Det där med att saker inte blir klara kan ju möjligt också bero på att jag gärna susar runt på andras roliga bloggar och tänker att "Åååhhhh, det där såg kul ut!" istället för att använda tiden till att pyssla klart...men roligt är det - att susa runt alltså! (hittade denna roliga bild på en amerikansk blogg)

Inga kommentarer: