fredag 11 april 2008

Simpel potatistryckare...

Tyvärr är jag ingen sån där cool screentryckare - bara en simpel potatistryckare... Som för övrigt är galet stolt över sig själv som fått riktigt snits på att sy fodrade klänningar!! Hur som helst så är prickarna potatistryck - jättekul!! Har inte potatistryckt sen jag var barn så detta ingav nostalgiska känslor. Använde ett värmeljus som mall som jag tryckte ner i potatisen och skar sedan runt med en vass kniv. Försökte lite med barnens play doh formar men det blev inget vidare snyggt, gissar att pepparkaksformer är bra men då gäller det att hitta dem, hm, det gjorde inte jag. Färgen är från Panduro. Imorgon blir det actionbilder med klänningen på om Lillasyster är på humör...Den som är intresserad av coola tryck kan ju kolla in till Kokos Flanell, jag kan bara inte sluta berömma denna festliga blogg...

Inga kommentarer: